Algemene voorwaarden

Waarom is het belangrijk voor klanten om de algemene voorwaarden van Little Woof Spa te lezen?

De algemene voorwaarden gelden bij elke behandeling in onze trimsalon in Apeldoorn.


Wat zijn de belangrijkste dingen die klanten moeten weten over de algemene voorwaarden van Little Woof Spa?

Welkom – Deze algemene voorwaarden gelden voor iedere overeenkomst tussen Little Woof Spa en de eigenaar van het te behandelende dier in de salon. Eventuele afwijkingen zijn slechts geldig indien deze schriftelijk of elektronisch zijn overeengekomen. Kennelijke fouten op de website, in folders of publicaties van Little Woof Spa zijn niet bindend.

 

Tarieven

Een samengestelde prijsopgave verplicht Little Woof Spa niet tot het verrichten van een gedeelte van de opdracht tegen een overeenkomstig deel van de opgegeven prijs. De klant verbindt zich met Little Woof Spa de afgesproken prijs te betalen. Mocht het dier klitten, vlooien, teken of luizen bevatten, of in algehele slechte vachtconditie worden binnengebracht, dan kan een meerprijs worden aangekondigd. Ook kan een meerprijs worden gehanteerd als het dier moeilijk gedrag vertoont.


Aansprakelijkheid

Door opdracht te geven aan Little Woof Spa erkent de opdrachtgever dat Little Woof Spa een inspanningsverbintenis heeft. Little Woof Spa zal zich naar beste kunnen inspannen om het beoogde resultaat te bereiken. Little Woof Spa kan nooit garanderen dat het beoogde resultaat daadwerkelijk wordt bereikt en is niet aansprakelijk voor het niet of niet-volledig bereiken van het beoogde resultaat en evenmin voor schade die zou kunnen ontstaan als gevolg van een behandeling waar voorafgaand duidelijk is uitgelegd dat de behandeling door het aanleveren van een geklitte vacht risico’s met zich mee brengt. De klant heeft door de opdracht te geven voor behandeling van een geklitte vacht de risico’s aanvaart en is niet te verhalen op de trimmer, tenzij komt vast te staan dat de schade aan haar opzet of grove schuld is te wijten.


Vervolg Aansprakelijkheid

De trimmer garandeert dat de in de trimsalon uitgevoerde behandeling voldoet aan de eisen van vakbekwaamheid. Zij maakt daarbij gebruik van deugdelijke middelen en materialen. De trimmer mag ten aanzien van de verrichten behandeling er vanuit gaan, dat het te behandelende dier in een goede lichamelijke conditie verkeerd. Omstandigheden bij het dier die het resultaat van de behandeling kunnen beïnvloeden, of die kunnen leiden tot voor de klant ongewenste nevenverschijnselen, dient de eigenaar klant vooraf aan te geven. Hieronder valt medicijngebruik, allergieën etc. Een slecht onderhouden vacht kan een afwijkend eind resultaat geven.


Klachten en Oplossingen

Is de behandeling niet zoals de eigenaar van het dier verwachtte dan kan de eigenaar een klacht indienen bij de trimmer. De klant dient de klacht binnen 48 uur na de behandeling kenbaar te maken aan Little Woof Spa. De klant dient de trimmer de mogelijkheid te bieden om de klacht op te lossen, d.m.v. één nieuwe behandeling. De trimmer is niet verplicht om de klant geld terug te geven bij ontevredenheid. Het is te alle tijde het doel om de klant (dier) met een tevreden resultaat te behandelen. Mocht dit uitkomen op andere type behandelingen dienen deze betaald te worden door de klant (eigenaar) zelf.


Adviezen en Weigeringen

Little Woof Spa aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid indien tegen het advies in, de klant eist dat er toch bepaalde werkzaamheden doorgang moeten vinden. Mocht Little Woof Spa niet achter de werkzaamheden staan die ingepland staan, mag deze afspraak geweigerd worden. Indien er schriftelijk reactie wordt gegeven op de algemene voorwaarden, mag dit gemaild worden naar: info@littlewoofspa.nl. Wij streven ernaar om binnen 24 uur een reactie te geven.

 

No Show Beleid

Onze voorwaarden voor onze No Shows zijn als volgt: 48 uur voor behandeling – kosten = Gratis. Klanten kunnen tot maximaal 48 uur van te voren gratis annuleren, dit kan per whatsapp of telefonisch. 24 uur voor behandeling – kosten = 0% ,Klanten die wel hun afspraak binnen 24 uur voor behandeling annuleren wordt 100% van de behandeling in rekening gebracht dit is voor de gereserveerde tijd en plaats. Niet gekomen/Vergeten/Te laat, kosten = 100%. Wat verstaan we onder te laat? Dat we niet aan de behandeling kunnen beginnen omdat de planning daar geen ruimte voor bied. Klanten die geen gebruik maken van zijn/haar gereserveerde plaats of te laat zijn, alle mogelijkheden om een afspraak af te zeggen niet gebruiken en onaangekondigd niet verschijnen, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht voor de gereserveerde tijd en plaats. De No-show incasso wordt door het bedrijf Ik kan niet meer B.V. behandeld.


 vlooien 

Indien uw hond vlooien heeft moet de afspraak worden verzet. Mocht ik tijdens de behandeling vlooien aantreffen dan wordt de eigenaar gebeld en de trimbehandeling gestaakt. Hier worden exstra kosten op berekend, voor het reinigen van de gehele salon en het verzetten van klanten. Behandelingskosten + 35€ kijk daarom altijd goed u hondje na,zo voorkomt u onnodige kosten en wij annuleren.